Архівний відділ

Ірпінської міської ради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2014 рік


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до плану розвитку архівної справи архівного відділу

 виконавчого комітету Ірпінської міської ради на 2014 рік  (форма 101)

 

п.1 Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

п.1.2. Планом роботи на 2014 рік передбачено відремонтувати 150 аркушів пошкоджених документів фондів, які знаходяться на зберіганні в архівному відділі та при науково-технічному опрацюванні документів та справ установ.

п.1.6. Планом роботи на 2014 рік передбачено прийняти на державне зберігання 420 справ і закартонувати ці справи у коробки установ, організацій, підприємств, які є фондостворювачами архівного відділу.

№ з/п

Назва установи

Передавання документів в архівний відділ (кількість од.зб.)

строк переда-вання

план

факт

1

2

3

4

1

Відділ освіти Ірпінської міської ради (ф.3)

 

ІІ кв.

25 (2003-2004)

2

Фінансове управління Ірпінської міської ради (ф.4)

ІІ кв.

63 (2006-2008)

3

Комунальний заклад «Ірпінська центральна міська лікарня»  Ірпінської міської ради (ф.10)

ІІІ кв.

34 (2007-2008)

4

Дочірнє підприємство «Санаторій «Україна» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» (ф.12)

І кв.

8 (2007)

5

Ворзельська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.18)

І кв.

83(2008-2009)

6

Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради (ф.46)

ІІ кв.

18 (2007-2008)

7

Комунальне підприємство «Редакція газети «Ірпінський вісник» (ф.56)

І кв.

18 (2006-2007)

8

Управління Пенсійного фонду України у м.Ірпені Київської області (ф.73)

ІІ кв.

56 (2007-2008)

9

Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління мін доходів у Київській області (ф.78)

І кв.

85 (2005-2009)

10

Ірпінський міський центр зайнятості (ф.82)

ІІІ кв.

30 (2006-2008)

Всього:

420

 У 2014 році планується прийняти від установ 52 картонажі для картонування 420 од.зб.

п.1.7. На виконання завдань, передбачених Планом заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010-2014 роки, архівним відділом виконкому Ірпінської міської ради на 2014 рік запланована робота по перевірці наявності 1 фондів і фізичного стану справ, які зберігаються в архівному відділі – 1907 справ та складанню 14 відповідних  актів.

№ з/п

№ фонду

Назва фонду

Кількість одиниць зберігання

план

1

2

3

4

1

6

Відділ комунального господарства Ірпінського міськвиконкому

106

2

14

Сільська рада с.Мостище

19

3

16

Ірпінський економічний коледж Національного аграрного університету

477

4

21

Радгосп «Київський»

106

5

24

Радгосп «Бучанський»

185

6

30

Ірпінське сільське споживче товариство

8

7

42

Міська інформаційно-обчислювальна станція

149

8

52

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №17 м.Ірпінь

62

9

53

Ірпінський міський комітет профспілки працівників освіти, вищої школи та наукових установ

22

10

54

Ірпінський міський комітет профспілки медичних працівників

40

11

55

Ірпінський міський комітет профспілки працівників культури

2

12

79

Національна академія державної податкової служби України

537

13

10

Відділ охорони здоров’я Ірпінської міської ради

46

14

18

Ворзельська селищна рада та її виконавчий комітет

148

Всього:

14 фондів

1907

 Протягом  2013  року фактів відсутності справ не виявлено, змін  у  списках  справ, що  знаходяться  у  розшуку, не відбулося.

Протягом 2013  року не було виявлених справ,  що  перебували  у  розшуку.

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ.

п.2.3. На 2014 рік передбачено переведення  в електронний формат 1000 каталожних карток архівного фонду №1 Ірпінської міської ради та її виконавчого комітету, рубрики «капітальне будівництво» та складання  10 карток  фондів,  що  зберігаються  в  архівному  відділі, в яких відбулися зміни, для подання їх в ДАКО.

3. Формування НАФ і експертиза цінності документів. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій.

п.3.1. У 2014 році передбачено прийняти на державне зберігання 420 справ установ списку №1, оформити на них акти прийому, заповнити картки обліку  документів. 

№ з/п

Назва установи

Передавання документів в архівний відділ (кількість од.зб.)

строк переда-вання

план

факт

1

2

3

4

1

Відділ освіти Ірпінської міської ради (ф.3)

 

ІІ кв.

25 (2003-2004)

2

Фінансове управління Ірпінської міської ради (ф.4)

ІІ кв.

63 (2006-2008)

3

Комунальний заклад «Ірпінська центральна міська лікарня»  Ірпінської міської ради (ф.10)

ІІІ кв.

34 (2007-2008)

4

Дочірнє підприємство «Санаторій «Україна» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» (ф.12)

І кв.

8 (2007)

5

Ворзельська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.18)

 

І кв.

83(2008-2009)

6

Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради (ф.46)

ІІ кв.

18 (2007-2008)

7

Комунальне підприємство «Редакція газети «Ірпінський вісник» (ф.56)

І кв.

18 (2006-2007)

8

Управління Пенсійного фонду України у м.Ірпені Київської області (ф.73)

ІІ кв.

56 (2007-2008)

9

Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління мін доходів у Київській області (ф.78)

І кв.

85 (2005-2009)

10

Ірпінський міський центр зайнятості (ф.82)

ІІІ кв.

30 (2006-2008)

Всього:

420

п.3.2.1. Заплановано у 2014 році схвалення ЕПК описів на управлінську документацію –    319 од.зб.:

 

оп.1, од.зб.

Відділ освіти Ірпінської міської ради (ф.3)

25

Фінансове управління Ірпінської міської ради (ф.4)

63

Комунальний заклад «Ірпінська центральна міська лікарня»  Ірпінської міської ради (ф.10)

34

Дочірнє підприємство «Санаторій «Україна» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» (ф.12)

8

Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради (ф.46)

18

Управління Пенсійного фонду України у м.Ірпені Київської області (ф.73)

56

Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління мін доходів у Київській області (ф.78)

85

Ірпінський міський центр зайнятості (ф.82)

30

Всього:  8  установ

319

п.3.2.2. Заплановано у 2014 році погодження ЕПК описів справ з особового складу –            316 од.зб.; номенклатур справ – 15 установ (2509 позицій); положень про ЕК– 18 установ.

№ з/п

Назва установи

Погодження (строк подання)

план

факт

Науково-технічне опрацювання документів (кількість од.зб./роки)

номенклатура справ

положення про ЕК

строк подання

з особового складу

 план

факт

1

2

3

4

5

1

Відділ освіти Ірпінської міської ради (ф.3)

 

 

ІІ кв.

 

120 (2000-2001)

2

Фінансове управління Ірпінської міської ради (ф.4)

 

 

ІІ кв.

 

9 (2006-2008)

3

Комунальний заклад «Ірпінська центральна міська лікарня»  Ірпінської міської ради (ф.10)

 

 

ІІІ кв.

 

102 (2007-2008)

4

Дочірнє підприємство «Санаторій «Україна» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» (ф.12)

І кв.

 

І кв.

 

І кв.

 

7 (2007)

1

2

3

4

5

5

Гостомельська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.17)

 

І кв.

 

І кв.

 

 

 

6

Ворзельська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.18)

 

І кв.

 

 

 

 

7

Коцюбинська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.41)

 

І кв.

 

 

 

 

8

Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради (ф.46)

І кв.

 

І кв.

 

ІІ кв.

 

16 (2007-2008)

9

Ірпінська загальноосвітня школа №17 (ф.52)

 

І кв.

 

І кв.

 

 

 

10

Управління Пенсійного фонду України у м.Ірпені Київської області (ф.73)

І кв.

 

І кв.

 

ІІ кв.

 

20 (2007-2008)

11

Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління мін доходів у Київській області (ф.78)

І кв.

 

І кв.

 

І кв.

 

15 (2005-2009)

12

Ірпінський міський центр зайнятості (ф.82)

 

 

ІІІ кв.

 

27 (2006-2008)

13

Національний університет державної податкової служби України

 

І кв.

 

І кв.

 

 

 

14

Науково-дослідний інститут фінансового права

І кв.

 

І кв.

 

 

 

15

Ірпінське міське управління юстиції Київської області

І кв.

 

І кв.

 

 

 

16

Комунальне підприємство «Ірпінське земельно-кадастрове бюро»

І кв.

 

І кв.

 

 

 

17

Київський фінансово-економічний коледж Національного університету Державної податкової служби України

І кв.

 

І кв.

 

 

 

18

Відділ у справах сім’ї та молоді Ірпінської міської ради

І кв.

 

І кв.

 

 

 

1

2

3

4

5

19

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області

І кв.

 

І кв.

 

 

 

20

Ірпінський міський суд Київської області

 

І кв.

 

 

 

21

Відділ Держкомзему у м.Ірпінь Київської області

 

І кв.

 

 

 

 

Комунальне підприємство Київської обласної ради Ірпінське бюро технічної інвентаризації

 

І кв.

 

 

 

22

Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування у м.Ірпінь

 

І кв.

 

 

 

23

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ірпінської міської ради

 

І кв.

 

 

 

 

Всього:

15

18

 

316

п.3.3. На 2014 р. запланована експертиза цінності управлінської документації в кількості – 635 од.зб., що зберігається в архівних підрозділах установ і підприємств: 

 

оп.1,

од.зб.

оп.2ос,

од.зб.

Документи тимчасового терміну зберігання (акт про виділення до знищення) од.зб.

Всього, од.зб.

що пройшли експерттизу цінності

1

2

3

4

5

Відділ освіти Ірпінської міської ради (ф.3)

25

120

 

145

Фінансове управління Ірпінської міської ради (ф.4)

63

9

 

72

Комунальний заклад «Ірпінська центральна міська лікарня»  Ірпінської міської ради (ф.10)

34

102

 

136

Дочірнє підприємство «Санаторій «Україна» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» (ф.12)

8

7

 

15

Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради (ф.46)

18

16

 

34

Управління Пенсійного фонду України у м.Ірпені Київської області (ф.73)

56

20

 

76

1

2

3

4

5

Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління мін доходів у Київській області (ф.78)

85

15

 

100

Ірпінський міський центр зайнятості (ф.82)

30

27

 

57

Всього:  8  установ

319

316

 

635

п.3.4. На 2014 рік робота не планується.

п.3.5.1. На 2014 рік заплановано проведення 4 комплексних перевірок підприємств, установ і організацій списку №1:

№ з/п

Назва установи

Перевірки в установах

(вид перевірки: комплексна, тематична, контрольна)

строк перевірки

план

факт

1

2

3

4

1

Ірпінська міська рада та її виконавчий комітет (ф.1)

 

ІІ кв.

комплексна

2

Коцюбинська селищна рада та її виконавчий комітет (ф.41)

ІІ кв.

комплексна

3

Комунальне підприємство «Редакція газети «Ірпінський вісник» (ф.56)

 

ІІ кв.

комплексна

4

Науково-дослідний інститут фінансового права

І кв.

 

комплексна

п.3.5.3.1., п.3.5.3.2. На 2014 рік заплановано провести 1 семінар (нараду) з питань дотримання вимог чинного законодавства в галузі архівної справи щодо роботи установ з документами та постановки документів на облік в державі та з питань паспортизації архівних підрозділів установ-фондостворювачів у зоні комплектування архівного відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Планується запросити на семінар відповідальних за архівну справу установ списку №1 та списку №2 – 32 особи.

4. Використання інформації документів НАФ.

п.4.2. В 2014 році передбачено виконати 318 тематичних запитів від юридичних та фізичних осіб, 6 запитів соціально-правового характеру.

На особистому прийомі планується прийняти (за показниками 2013 року) – 850 звернень громадян.

п.4.3. Заплановано у 2014 році підготувати 1 виставку архівних документів до 70-ої річниці визволення України від фашистських загарбників та 1 виставку до визначної дати.  

п.4.4. Заплановано у 2014 році надати 5 користувачам – громадянам України послуги читального залу архівного відділу, надати їм для вивчення архівні документи різних фондів у кількості 90 од.зб.

п.5. Зміцнення матеріально-технічної бази архівів, їх охоронної і пожежної безпеки.

п.5.2.,п.5.7. В 2014 році  при наявності коштів місцевого бюджету планується розпочати роботи по ремонту приміщення архівного відділу та відновленню вентиляційної системи архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради.

п.5.5. В 2014 році планується з метою усунення існуючих недоліків в архівному відділі виконавчого комітету Ірпінської міської ради вжиття заходів щодо виконання завдань, визначених Наказом Укрдержархівом від 15.08.2012 №145 «Про посилення протипожежного захисту в архівних установах» та Наказу Державного архіву Київської області від 22.08.2012 №60 «Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах», припису №157 від 13.06.2013 року Ірпінського міського  відділу ГУ ДСНС України у Київській області Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту» по архівному відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради, а саме за наявності коштів посилення охоронної та пожежної безпеки архівних приміщень,  забезпечення надійності експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій, оновлення охоронної та пожежної сигналізації архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради.

В 2014 році передбачається організація  обліку  справ, невиявлених в процесі  перевіряння  наявності  і  стану  справ, що  знаходяться  в  розшуку,  складання    списків  цих справ  та  подання  їх  до  Державного  архіву  Київської  області.

            В 2014 році передбачається постійне вжиття  заходів  щодо дотримання  нормативних  вимог  до  організації  своєчасного  обліку документів,  що  надходять  на  постійне зберігання;  вивірення  та  уточнення  облікових  даних фондів, документи яких приймаються.

В 2014 році передбачається збільшення  бюджету  часу на розгляд номенклатур справ, положень про експертні комісії установ, підприємств та організацій, надання  консультаційно-методичної допомоги  в їх складанні  у  зв’язку  із  затвердженням  нових  нормативних  актів: Переліку  типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів; Типового  положення  про  експертну комісію державного органу , органу місцевого самоврядування,  державного і комунального підприємства,  установи та організації.

            В 2014 році планується організувати роботу по виявленню унікальних документів Національного  архівного  фонду, що зберігаються в архівному відділі виконавчого комітету Ірпінської міської ради, та подання анотованих переліків унікальних документів НАФ на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області з врахуванням вимог, викладених в листі Укрдержархіву від 05.07.2012 №01.3/2167 «Про складання анотованого переліку унікальних документів   Національного  архівного  фонду.

            В 2014 році планується організувати роботу по виявленню унікальних документів Національного  архівного  фонду, що зберігаються в музеях та бібліотеках Ірпінського регіону, та подання анотованих переліків унікальних документів НАФ на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області.

            В 2014 році планується постійне  оновлення  інформації власних сторінок  веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини».

В 2014 році  планується в трудовому архіві виконавчого комітету Ірпінської міської ради ведення картотеки обліку місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ і організацій,  документи з особового складу яких перебувають на зберіганні в трудовому архіві та у правонаступників реорганізованих установ (із зазначенням інформації про склад архівних документів, їх кількість, крайніх дат, пошукових даних, місця зберігання).

            Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ та організацій, планується розмістити у фойє трудового архіву та на веб-сайті трудового архіву, та на власній сторінці трудового архіву веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини».

В 2014 році  в архівному відділі планується та трудовому архіві постійне оновлення інформаційного стенду (методичного куточку).

В 2014 році  з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації та нещасних випадків в архівному відділі планується постійно контролювати виконання Правил з охорони праці в архівному відділі виконавчого комітету Ірпінської міської ради, затверджених наказом начальника архівного відділу №4 від 17.03.2010 р.

На забезпечення надійної експлуатації інженерних мереж та комунікацій, на виконання заходів щодо посилення пожежної безпеки архівних приміщень та заходів охоронної безпеки державних архівів в 2014 році планується провести замір контурів приміщення архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради та постійний контроль експлуатації інженерних мереж та комунікацій архівних приміщень, та відновити роботи по встановленню вентиляційної системи архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради за наявності коштів.

В 2014 році планується постійно контролювати і відповідно підтримувати температурно-вологісний режим зберігання документів, протипожежний стан архівосховищ.

У 2014 році планується постійно контролювати роботу трудового архіву та надавати консультативно-методичну допомогу працівникам трудового архіву з питань впровадження державної політики у сфері архівної справи і діловодства стосовно централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території міста та інших документів, що не належать до Національного архівного фонду.

В разі виявлення відповідних документів особового походження, аудіовізуальних документів та фотодокументів архівний відділ планує провести роботи щодо передачі їх для експертизи цінності і описування до Державного архіву Київської області.

В 2014 році планується проведення робіт щодо виявлення та взяття на облік приватних архівних зібрань, які існують на території м.Ірпінь.

В 2014 році планується своєчасно надавати інформацію про події в архівному житті району, міста для оприлюднення на веб-сайті Державного архіву Київської області. 

В 2014 році планується складання карток фондів, що зберігаються в архівному відділі, та «Відомостей про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2014 р.» та їх подання до Державного архіву Київської області до 01.01.2014 р.

В 2014 році архівним відділом планується надавати платні послуги з виконання тематичних запитів у відповідності з «Цінами на роботи (послуги), що виконуються архівним відділом виконавчого комітету Ірпінської міської ради», затверджених рішенням виконавчого комітету Ірпінської міської ради №198 від 06.09.2011 р.

В 2014 році планується користування обов´язковою легалізацією  програмного  забезпечення,  що  використовується  в  архівному  відділі,  у т.ч. ліцензійною  програмою  антивірусного  захисту  комп’ютерів.

На 2014 рік заплановано провести 11 засідань експертної комісії архівного відділу виконкому Ірпінської міської ради з питань розгляду документів юридичних та фізичних осіб зони комплектування архівного відділу щодо їх науково-технічного опрацювання.

Передбачається на 2014 рік проведення 12 службових оперативних нарад щомісячно із поточних питань виконання плану розвитку архівної справи та діловодства в Ірпінському регіоні.

Для забезпечення та організації роботи з кадрами в архівному відділі планується підготувати 7 наказів з особового складу та щомісячно складати табелі робочого часу працівників відділу.

В 2014 році планується складання щорічних індивідуальних планів та звітів всіма працівниками архівного відділу – 2 штатні одиниці.

В 2014 році планується проведення щорічної оцінки державних службовців – 2 посадові особи.

Для належного виконання делегованих державою повноважень в галузі архівної справи архівним відділом в 2014 році планується підготувати 3 подання міському голові щодо забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду, а саме: прийому в архівний відділ документів постійного терміну зберігання установ-фондостворювачів відповідно до затвердженого графіку та інших питань щодо забезпечення життєдіяльності архівного відділу та забезпечення збереженості документів юридичних та фізичних осіб зони комплектування архівного відділу.                                                                                                  

Начальник архівного відділу

виконкому Ірпінської міської ради                                                                        І.В.Волгіна

 

 

К о д и

форми

документа

установи-укладача

 110

 

 

АРХІВНИЙ ВІДДІЛ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

___________________ № ____________________

м.Ірпінь

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник архівного відділу виконавчого комітету

Ірпінської міської ради

 

______________   І.В.Волгіна

 

ПЛАН-ЗВІТ

роботи архівного відділу

виконавчого комітету

Ірпінської міської ради на 2014 рік

 

«____» ______ 2013 р.

 

 

 

Індекси

Назви розділів

і видів робіт

Одиниця

виміру

Норми виробітку або часу

З а п л а н о в а н о  /  В и к о н а н о

Виконавець

Пояснення

(№ пункту по Типовим нормам…)

Рік

план/

факт

І кв.

план/

факт

ІІ кв.

план/

факт

ІІІ кв.

план/

факт

ІV кв.

план/

факт

Бюджет робочого

часу план/

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.

Забезпечення збереженості та державний облік документів Національного архівного фонду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

Забезпечення фізичної збереженості документів з паперовою основою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.

реставрація

аркуш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2.

ремонт

аркуш

136/

1 р.д.

150

 

 

 

 

 

 

 

150

 

1,1

 

гол.спеціаліст

п.2.1.42.2.2

1.1.3.

консервація

аркуш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.1.4.

оправлення та підшивка

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.1.

нумерація аркушів у справах обсягом до 150 арк.

арк.

1400 арк./

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.2.1.6.2

1.1.4.2.

перевірка нумерації аркушів у справах

арк.

5000/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.2.1.8.2

1.1.4.3.

оформлення обкладинок справ із проставленням архівних шифрів

од.зб.

30/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.9.4

1.1.4.4.

проставлення архівних шифрів

од.зб.

200/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.10.2.1

1.1.4.4.1.

Підкладання титульних аркушів у справи

од.зб.

300/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.9.5

1.1.4.5.

оправа справ проста

од.зб.

15/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.56.2.1

1.1.4.6.

підшивання справ кількістю до 150 арк.

од.зб.

17/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.58.4

1.1.5.

дезинфекція

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.6.

дезинсекція

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Консерваційно-профілактичне оброблення

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.1.

страхового фонду

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.2.

кінодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.3.

фотодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.4.

фонодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.5.

відеодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

Виявлення унікальних документальних пам’яток (перегляд документів) з паперовою основою, кінофотофоновідео-документів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.4.

Виявлення особливо цінних документів (перегляд документів) з паперовою основою, кінофотофоновідео-документів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5.

Створення страхового фонду документів з паперовою основою, кінофотофоновідео-документів

од.зб.

кадрів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.6.

Картонування документів

од.зб.

300/

1 р.д.

420

 

377

 

-

 

14

 

29

 

1,4

 

начальник

п.2.1.12

1.6.1.

напис ярликів на картонажі

ярлик

60/1 р.д.

53

 

47

 

-

 

2

 

4

 

0,9

 

начальник

п.2.1.12.2

1.6.2.

наклеювання ярликів на картонажі

ярлик

105/

1 р.д.

53

 

47

 

-

 

2

 

4

 

0,5

 

начальник

п.2.1.12.3

1.6.3.

переміщення порожніх картонажів

картонаж

300/

1 р.д.

53

 

47

 

-

 

2

 

4

 

0,2

 

начальник

п.2.1.19.1

1.7.

Видача документів користувачам, працівникам архіву, лабораторії та ін.

од.зб.

100/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.2.1.14.1

1.8.

Перевіряння наявності та фізичного стану документів

од.зб.

300/

1 р.д.

1907

 

1454

 

453

 

 

 

 

 

6,4

 

гол.спеціаліст

п.2.1.16.3

1.8.1.

оформлення результатів перевірки наявності, фізичного стану справ та їхнього розшуку

акт

1/1 р.д.

14

 

5

 

9

 

 

 

 

 

14,0

 

гол.спеціаліст

п.2.1.17

1.8.2.

переміщення справ всередині архівосховища

од.зб.

600/

1 р.д.

420

 

377

 

-

 

14

 

29

 

0,7

 

гол.спеціаліст

п.2.1.19

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.8.3.

перевіряння правильності підкладки справ, описів після повернення з використання

од.зб.

150/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.18

1.9.

Облік фондів і документів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.1.

управлінської документації (організація обліку справ, що знаходяться у розшуку, складання їх зведених списків)

фонд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.1.1.

облік нових надходжень фондів у списку фондів

запис

30/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.3.1.1

 

1.9.1.2.

ведення книги обліку надходжень документів і їх вибуття

запис

35/

1 р.д.

10

 

4

 

4

 

2

 

-

 

0,3

 

начальник

п.3.1.2

1.9.1.2.1.

складання аркушів фондів

арк.

7/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.3.1.3.

1.9.1.2.2.

внесення змін до аркуша фонду

запис

20/1 р.д.

10

 

4

 

4

 

2

 

-

 

0,5

 

начальник

п.3.1.6.

1.9.1.3.

складання карток фондів

картка

20/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.3.1.7.

1.9.1.4.

внесення змін до карток фондів

картка

100/

1 р.д.

10

 

4

 

4

 

2

 

-

 

0,1

 

начальник

п.3.1.8.

1.9.1.4.1.

внесення даних до відомостей «Про зміни у складі та обсязі фондів»

архівний фонд

15/1 р.д.

10

 

4

 

4

 

2

 

-

 

0,7

 

гол.спеціаліст

п.3.1.9.

1.9.1.4.2.

складання відомостей – карток фондів із змінами у складі фонду

аркуш фонду

7/1 р.д.

10

 

4

 

4

 

2

 

-

 

1,4

 

гол.спеціаліст

п.3.1.3.

1.9.1.5

ведення справ фондів

справа фонду

20/1 р.д.

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,4

 

начальник

п.3.1.12.

1.9.1.5.1.

звіряння списку фондів з аркушами фондів

аркуш фонду

100/

1 р.д.

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,2

 

начальник

п.3.1.13.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.9.2.

документів особового походження

фонд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.3.

науково-технічної документації

комп-лекс, фонд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.4.

кінодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.5.

фотодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.6.

фонодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.7.

відеодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.8.

страхового фонду

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів Національного архівного фонду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Описування документів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.4.1

2.2.

Удосконалення та перероблення описів документів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.

управлінської документації

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.2.

документів особового походження

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.3.

науково-технічної документації

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.4.

кінодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.5.

фотодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.6.

фонодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.7.

відеодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.8.

страхового фонду

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

Каталогізація документів

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.4.2.

2.3.1.

управлінської документації

од.зб./ карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

2.3.1.1.

управлінської документації (переведення в електронний формат каталожних карток рубрики «капітальне будівництво»

картка

60/

1 р.д.

1000

 

-

 

500

 

500

 

-

 

16,7

 

гол. спеціаліст

п.11.2.3.

2.3.1.2.

складання  карток  фондів,  що  зберігаються  в  архівному  відділі

картка

150/

1 р.д.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,7

 

гол. спеціаліст

п.11.4.5.

2.3.1.3.

систематизація карток

картка

360/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол. спеціаліст

п.4.2.7

2.3.1.3.1.

включення карток до систематизо-ваного каталогу

картка

200/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол. спеціаліст

п.4.2.10.

2.3.1.3.2.

редагування каталожних карток

картка

235/

1 р.д.

1000

 

-

 

500

 

500

 

-

 

4,3

 

гол. спеціаліст

п.4.2.12.1.

2.3.2.

документів особового походження

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.3.

науково-технічної документації

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.4.

кінодокументів

од.обл/карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.5.

фотодокументів

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.6.

фонодокументів

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.7.

відеодокументів

од.обл/

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.8.

страхового фонду

од.зб./

карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4.

Підготовка до друку довідково-інформаційних видань про документи державного архіву

довідник/

друк.

арк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.

Формування Національного архівного фонду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

Приймання документів на державне зберігання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.

від установ, організацій і підприємств

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.1.

управлінської документації

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.1.1.

ведення списків юридичних осіб – джерел формування НАФ

список

1/10 р.д.

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

10,0

 

начальник

п.5.1.2.

3.1.1.1.2.

підготовлення графіка передавання документів на державне зберігання

графік

1/4 р.д.

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

4,0

 

начальник

п.5.1.4.

3.1.1.1.3.

приймання справ управлінської документації на державне зберігання з вибірковим перевірянням (15-20%) кількості аркушів у справі

од.зб.

130/

1 р.д.

420

 

377

 

-

 

14

 

29

 

3,2

 

начальник

п.5.1.7.2.

3.1.1.1.4.

передавання справ управлінської документації на зберігання з вибірковим перевірянням (15-20%) кількості аркушів у справі

од.зб.

130/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.5.1.7.2.

3.1.1.1.5.

перевірка фізичного та санітарно-гігієнічного стану справ, що підлягають прийманню на державне зберігання

од.зб.

260/

1 р.д.

420

 

377

 

-

 

14

 

29

 

1,6

 

начальник

п.5.1.5.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.1.1.1.6.

ведення по стелажного топографічного показчика

картка

60/

1 р.д.

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,1

 

гол.спеціаліст

п.2.1.22.

3.1.1.1.7.

ведення по фондового топографічного показчика

картка

70/1 р.д.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,2

 

гол.спеціаліст

п.2.1.21.

3.1.1.1.8.

контроль температурно-вологісного режиму зберігання документів, протипожежного стану архівосховищ

нагляд

5 днів на рік / на 1 сховище

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12,0

 

гол.спеціаліст

п.2.1.23.

3.1.1.1.9.

переміщення справ всередині архівосховищ

од.зб.

600/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.20.

3.1.1.2.

науково-технічної документації

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.3.

документів з особового складу

од.зб.

260/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.5.1.5

3.1.1.4.

кінодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.5.

фотодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.6.

фонодокументів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.7.

відеодокументів

од.обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.2.

від архівних відділів райдержадміністрацій і міських архівів

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.3.

документів особового походження

од.зб./

док.-т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

Затвердження на ЕПК описів документів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.2.1.

поданих установами, організаціями та підприємствами на управлінську (в т.ч. з особового складу), науково-технічну документацію, кінофотофоновідео-документи

од.зб.

90/

1 р.д.

635

 

115

 

327

 

193

 

-

 

7,1

 

гол.спеціаліст

п.5.1.3

3.2.1.1.

надання методичної і практичної допомоги у підготовці описів справ постійного зберігання

стаття опису

130/

1 р.д.

319

 

93

 

162

 

64

 

-

 

2,5

 

начальник

п.6.2.1

3.2.1.2.

надання методичної і практичної допомоги у підготовці описів справ постійного зберігання із особового складу

стаття опису

220/

1 р.д.

316

 

22

 

165

 

129

 

-

 

1,4

 

начальник

п.6.2.2

3.2.2.

складених у державному архіві на управлінську та науково-технічну документацію, документи особового походження, кінофотофоновідео-документи

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.3.

Експертиза цінності документів установ-фондостворювачів: управлінської документації, документів особового походження, науково-технічної документації, кінофотофоновідео-документів

од.зб.

90/

1 р.д.

635

 

115

 

327

 

193

 

-

 

7,1

 

начальник,

гол.спеціаліст

п.5.3.1.2.

3.3.1.

вилучення справ, що виділені до знищення

од.зб.

175/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.5.3.3.2.

3.3.2.

складання актів про знищення документів

позиція

35/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.5.3.3.1.

3.3.3.

складання звіту про стан і обсяг документів, що зберігаються в архівних підрозділах установ – джерел формування НАФ

звіт

1/5 р.д.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,0

 

начальнк

п.6.7.

3.4.

Проведення перевірок роботи архівних підрозділів і організацій документів у діловодстві підприємств, установ і організацій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4.1.

комплексних

перевіряння

1/2 р.д.

4

 

1

 

3

 

-

 

-

 

8,0

 

начальник,

гол.спеціаліст

п.6.8.3

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.4.2.

тематичних

установа

1/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

начальник,

гол.спеціаліст

п.6.9.3.

3.4.3.

контрольних

перевіряння

1/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

начальник,

гол.спеціаліст

п.6.10.3.

3.4.4.

консультування працівників діловодних служб та архівних підрозділів в установі-фондостворювачі

кон-суль-тація

1/0.5 р.д.

32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16,0

 

начальник

п.6.2.

3.4.5.

участь працівників державної архівної установи у роботі ЕК установ що перевіряються

засідання

1/0,5 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.6.5.

3.5.

Надання методичної та практичної допомоги у складанні описів справ постійного зберігання

стаття

опису

130/1 р.д.

319

 

93

 

162

 

64

 

 

 

2,5

 

начальник

п.6.2.1.

3.5.1.

Надання методичної та практичної допомоги установам, організаціям та підприємствам в підготовці та складанні та удосконаленні номенклатур справ, складання висновків

стаття номенклатури справ

180/

1 р.д.

2509

 

2509

 

-

 

-

 

-

 

14,0

 

начальник

п.6.4.3.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.6.

Надання методичної допомоги в розробленні та рецензуванні нормативних документів із роботи архівних підрозділів і діловодних служб установ, організацій і підприємств складання висновків

положення

4/1 р.д.

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4,5

 

начальник

п.6.4.1.

3.7.

Упорядкування на договірних засадах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.1.

управлінської документації постійного зберігання

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.1.1.

укладання угод з установами

 

15 р.д./

рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

п.6.15

3.7.1.1.1.

приймання справ на оправлення

од.зб.

300/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.2.1.25.1.

3.7.1.1.2.

знепилювання стеліжів

пог.м

180/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник, гол.спеціаліст

п.2.1.54.2.1.

3.7.1.1.3.

Участь працівників державної архівної установи в роботі ЕК підприємств, установ

засідання

2/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.6.5.

3.7.1.2.

укладання угод на придбання товарів

угода

1/2 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

п.4.1.27

3.7.1.3.

складання історичних довідок до архівних фондів

арк.

16 арк./

10 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.4.1.1.3.

3.7.1.3.1.

Визначення та уточнення фондової приналежності документів – управлінської документації

справа

50/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

начальник

п.4.1.4.1.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.7.1.4.

Формування справ управлінської документації

арк.

800/

1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

начальник

п.4.1.9.1.

3.7.1.4.1.

систематизація аркушів у справі

арк.

1200/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.4.1.10.1

3.7.1.4.2.

підшивання справ

од.зб.

17/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п.2.1.58.4.

3.7.1.4.3.

оправа справ проста

од.зб.

15/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п.2.1.56.2.1.

3.7.1.5.

складання заголовків справ управлінської документації

заголо-вок

25/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п.4.1.12.2

3.7.1.6.

складання заголовків справ із особового складу

заголо-вок

120/

1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п.4.1.12.5

3.7.1.6.1.

редагування заголовків із частковим (15-20%) переглядом справ управлінської документації

заголовок

150/

1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п. 4.1.13.2.

3.7.1.7.

систематизація справ

справа

350/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.4.1.16.1.

3.7.1.7.1.

складання описів на друкарській машинці

заголовок

70/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

гол.спеціаліст

п.4.1.20.1.

3.7.1.7.2.

оформлення описів

опис

1/1 р.д.

16

 

4

 

8

 

4

 

-

 

16,0

 

начальник

п.4.1.21.

3.7.2.

управлінської документації тимчасового зберігання

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.3.

документів з особового складу

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.4.

науково-технічної документації

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.5.

документів особового походження

од.зб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

4.

Використання інформації документів Національного архівного фонду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

Надання документної інформації державним, науковим та ін. установам з ініціативи архіву,

її тематика

інфор-мацій-ний доку-мент

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.1.

видавання документів з паперовим носієм в тимчасове користування та їх повернення

справа

90/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.7.15.

4.2.

Виконання запитів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.1.

тематичних

запит

3/1 р.д.

318

 

 

 

 

 

 

 

 

 

106,0

 

гол.спеціаліст

п.7.2.

4.2.1.2.

тематичне виявлення документів

справа

17/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.7.3.

4.2.2.

соціально-правового характеру

запит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.2.1.

про заробітну плату

довідка

2/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.7.12.13.

4.2.2.2.

інші

довідка

2/1 р.д.

6

 

2

 

2

 

1

 

1

 

3,0

 

гол.спеціаліст

п.7.12.1

4.2.2.3.

приймання громадян у державній архівній установі з питань, що стосуються їх запитів

громадянин

15/1 р.д.

850

 

50

 

50

 

50

 

50

 

57,0

 

начальник

п.7.14.1.

4.2.2.4.

оформлення анкет-заяв за запитами громадян

анкета-заява

10/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.7.14.2.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

4.2.2.5.

облік та реєстрація запитів

запит

52/1 р.д.

324

 

102

 

101

 

101

 

100

 

6,2

 

гол.спеціаліст

п.7.14.5.

4.3.

Підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.1.

виставок документів

виставка

1/8 р.д.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16,0

 

начальна, гол.спеціаліст

п.7.4.1.2.

4.3.2.

радіо-   та телепередач

передача

1/3 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

п.7.6.1.

4.3.3.

статей

стаття

1 стаття /

9 р.д.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

п.7.8.2.

4.4.

Організація роботи користувачів у читальному залі державного архіву

корис-тувач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.4.1.

оформлення дослідників

дослід-ник

15/

1 р.д.

5

 

2

 

1

 

1

 

1

 

0,4

 

гол.спеціаліст

п.7.16.1

4.4.1.1.

формування, оформлення та ведення особових справ користувачів

особова справа

25/1 р.д.

5

 

2

 

1

 

1

 

1

 

0,2

 

гол.спеціаліст

п.7.16.2.

4.4.1.2.

консультування користувачів по склад та зміст документів

консультація

12/1 р.д.

5

 

2

 

1

 

1

 

1

 

0,4

 

гол.спеціаліст

 

4.4.1.3.

контроль за роботою читального залу

нагляд

3 дн./

на місяць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.7.16.11.

4.4.2.

видача справ дослідникам

од.зб.

100/

1 р.д.

90

 

36

 

18

 

18

 

18

 

0,9

 

гол.спеціаліст

п.7.16.5.1.

4.5.

Підготовка до друку збірників документів

збірник, друк.

арк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.6.

Заходи з міжнародних зв’язків

захід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

5.

Науково-дослідна та методична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1.

Розробка наукових тем

тема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.

Підготовка нормативно-методичних документів

документ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.1.

складання річних планів роботи архівного відділу

документ

3 р.д.

2

 

-

 

-

 

-

 

2

 

6,0

 

начальник

п.1.1.3

5.2.1.1.

складання індивідуальних планів роботи

план

1/0,5 р.д.

2

 

-

 

-

 

-

 

2

 

1,0

 

начальник

п.1.1.5.

5.2.2.

складання звітів про виконання річних планів

звіт

4 р.д.

1

 

-

 

-

 

-

 

1

 

4,0

 

начальник

п.1.2.3

5.2.2.1.

складання індивідуальних звітів

звіт

1/1 р.д.

2

 

-

 

-

 

-

 

2

 

2,0

 

начальник, гол.спеціаліст

п.1.1.5.

5.2.3.

підготовка доповідей про підсумки роботи  за рік

доповідь

5 р.д.

1

 

-

 

-

 

-

 

1

 

5,0

 

начальник

п.1.5

5.2.4.

проведення службових оперативних нарад

нарада

0.5 р.д.

12

 

3

 

3

 

3

 

3

 

6,0

 

начальник

п.1.7

5.2.5.

підготовка питань на розгляд органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування

 

1 док./

5 р.д.

1

 

-

 

1

 

-

 

-

 

5,0

 

начальник

п.1.8.

5.2.5.1.

підготовка повідомлень (подань) міському голові з питань життєдіяльності архівної установи

стаття

2/1 р.д.

3

 

2

 

-

 

-

 

1

 

1,5

 

начальник

п.1.6.1.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

5.2.6.

підготовка виступу на засіданні органу державної влади і місцевого самоврядування

друк.

арк.

1/1 р.д.

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

 

начальник

п.1.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Організація роботи  державного архіву

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.

Підготовка та проведення засідань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.1.

дирекції (колегії) ради

засі-дання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.2.

наукової (науково-методичної) ради

засі-дання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.3.

експертно-перевірної комісії

засі-дання

2/1 р.д.

11

 

3

 

3

 

3

 

2

 

5,5

 

гол.спеціаліст

п.1.6.2.

6.1.3.1.

реєстрація документів, що надійшли на ЕК

док-т

60/1 р.д.

60

 

15

 

15

 

15

 

15

 

1,0

 

гол.спеціаліст

п.1.6.2.1.

6.1.3.2.

участь у роботі дорадчого органу

засідання

1/0,5 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

п.1.6.3.

6.1.3.3.

оформлення протоколів засідань ЕК

протокол

2/1 р.д.

11

 

3

 

3

 

3

 

2

 

5,5

 

гол.спеціаліст

п.1.6.4.

6.1.4.

інших колегіальних органів

засі-дання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.5.

ведення діловодства у архівному відділі

 

10 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10,0

 

начальник, гол.спеціаліст

п.1.12

6.1.6.

друкування копій документів та витягів

сторін-ка

24/1 р.д.

250

 

63

 

62

 

63

 

62

 

10,4

 

гол.спеціаліст

п.11.1.1.

6.1.7.

друкування описів, номенклатур справ

сторін-ка

17/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.11.2.1.

6.1.8.

звірення текстів після друкування документів та витягів

сторін-ка

41/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.11.3.1.

6.1.9.

звірення текстів після друкування описів, номенклатур справ

стаття

280/

1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гол.спеціаліст

п.11.4.1.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

6.2.

Робота служби науково-технічної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.3.

Підготовка та про-ведення науково-теоретичних і практичних конференцій, нарад, семінарів

нарада

1/1 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,0

5,0

 

начальник,  гол.спеціаліст

п.6.12.3,

п.6.7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази державного архіву

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.1.

Проектування, будівництво та реконструкція, капітальний і поточний ремонт архівних приміщень

архів/

м2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.1.1.

проведення заміру контурів приміщення архівного відділу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

начальник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Робота з кадрами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.1.

Організація роботи з кадрами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.1.1.

підготовка розпорядчих документів, наказів по архівному відділу

наказ, подання

4 нак./

1 р.д.

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,8

 

начальник

п.1.11.1.

8.1.1.1.

проведення щорічної оцінки державних службовців

держ.

службовець

0,25 р.д./

1 службовця

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5

 

начальник,  гол.спеціаліст

п.1.11.6.

8.1.1.2.

проведення атестації державних службовців

держ.

службовець

0,5 р.д./1 службовця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.1.11.7.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

8.1.2.

підготовка посадових інструкцій для працівників архіву

істру-кція

1/3 р.д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.1.3.

складання табелю робочого часу працівників відділу за місяць

табель

 

1 таб./

1 р.д.

12

 

3

 

3

 

3

 

3

 

6,0

 

начальник

п.1.6.1.

8.2.

Проведення заходів із підготовки та підвищення професійної кваліфікації кадрів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2.1.

перепідготовка керівників міських державних архівів і архівних відділів райдержадміні-страцій

праців-ник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2.2.

підвищення кваліфікації працівників державних архівів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.1.11.4.4.

8.2.3.

підвищення кваліфікації працівників ділового апарату та архівних підрозділів підприємств, установ і організацій

праців-ник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього:

   434,0  р.д.

 

Начальник архівного відділу виконавчого

комітету Ірпінської міської ради                                                                                                                     І.В.Волгіна

 

 

 

«_____» ______ 2013 р.                                                                                                    

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до плану розвитку архівної справи архівного відділу

 виконавчого комітету Ірпінської міської ради на 2014 рік  (форма 110)

 

Індекси видів робіт в графі №1 (колонка 1) та назви розділів видів робіт, одиниці виміру (колонка 2, 3) подані відповідно до Примірної структури тексту Плану-звіту роботи Державного архіву на рік – додаток 1 до форми 110 – на роботи, що плануються виконуватись у 2014 році працівниками архівного відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради.

При плануванні роботи використовуються «Типові норми часу (виробітку) на основні види робіт, що виконуються державними архівними установами» (Київ, 1997) (в колонці 18 вказані пункти норм виробітку, за якими зроблені розрахунки).

            В колонці 17 вказується посада виконавця робіт.

 

Індекс 1.1.2. Планується за 2014 рік відремонтувати 150 аркушів документів.

 

Індекс 1.6.-1.6.3. Планується за 2014 рік закартонувати 420 одиниць зберігання, написати та наклеїти 53 ярлики на картонажі.

 

Індекс 1.8. Планується за 2014 рік провести перевіряння наявності та фізичного стану документів в кількості 1907 одиниць зберігання, відповідно до форми 101.

 

Індекс 1.9.-1.9.1.5.1. Планується за 2014 рік провести облік нових надходжень та внесення змін до облікових документів в кількості 10 записів та 10 карток і аркушів фондів.

 

Індекс 2.3.1.1., 2.3.1.3.2. Планується за 2014 рік внесення в електронному вигляді 1000 карток тематичного каталогу.

 

Індекс 3.1.1.1.3., 3.1.1.1.5. Планується за 2014 рік прийняти на зберігання в архів 420 одиниць зберігання управлінської документації.

 

Індекс 3.1.1.1.8. Планується в 2014 р. контроль температурно-вологісного режиму в 6 архівосховищах архівного відділу.

 

Індекс 3.2. – 3.2.1.2. Планується в 2014 р. затвердити на ЕПК описи документів на 635 одиниць зберігання.

 

Індекс 3.3. Планується в 2014 р. провести експертизу цінності документів в кількості 635 одиниці зберігання (319+316 = 635).

 

Індекс 3.4.1. Планується в 2014 р. провести 4 комплексні перевірки.

 

Індекс 3.4.4. Планується в 2014 р. провести 32 консультацій установ-фондостворювачів.

 

Індекс 3.5.-3.5.1. Планується в 2014 р. надати методичну та практичну допомогу у складанні статей опису №1 в кількості 319 статей 8 установам та надати методичну та практичну допомогу у складанні номенклатур справ в кількості 2509 статті 15 установам.

 

Індекс 4.2.-4.2.2.5. Планується в 2014 р. виконати 318 тематичних запитів, інших довідок – 6, прийняти 850 громадян.

 

Індекс 4.3. Планується на 2014 р. підготувати 2 виставки.

 

Індекс 4.4.-4.4.2. Планується в 2014 р. прийняти 5 дослідників в читальному залі та видати їм 90 од.зб.

 

Індекс 5.2.-5.2.5.1. Планується в 2014 р. скласти річний план роботи відділу та індивідуальні плани роботи; скласти річний звіт відділу та річні індивідуальні звіти; провести 12 службових нарад та підготувати 3 повідомлення міському голові.  

 

Індекс 6.-6.1.6. Планується в 2014 р. провести 11 засідань ЕК архівного відділу.

 

Індекс 6.3. Планується в 2014 р. провести 1 семінар з питань дотримання вимог чинного законодавства в галузі архівної справи щодо роботи установ з документами та постановки документів на облік в державі та з питань паспортизації архівних підрозділів установ-фондостворювачів у зоні комплектування архівного відділу виконавчого комітету Ірпінської міської ради. Планується запросити на семінар відповідальних за архівну справу установ списку №1 – 32 особи.

 

Індекс 8.-8.1.3. Планується в 2014 р. підготувати 7 розпорядчих документів по архівному відділу та скласти 12 табелів робочого часу.

 

 

Начальник архівного відділу

виконкому Ірпінської міської ради                                                                        І.В.Волгіна

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до плану розвитку архівної справи архівного відділу

 виконавчого комітету Ірпінської міської ради на 2014 рік  (додаток 1)

 

На виконання завдань, передбачених Планом заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010-2014 роки, архівним відділом виконкому Ірпінської міської ради на 2014 рік запланована робота по перевірці наявності 12 фондів і фізичного стану справ, які зберігаються в архівному відділі – 1713 справ та складанню 12 відповідних  актів.

№ з/п

№ фонду

Назва фонду

Кількість одиниць зберігання

план

1

2

3

4

1

6

Відділ комунального господарства Ірпінського міськвиконкому

106

2

14

Сільська рада с.Мостище

19

3

16

Ірпінський економічний коледж Національного аграрного університету

477

4

21

Радгосп «Київський»

106

5

24

Радгосп «Бучанський»

185

6

30

Ірпінське сільське споживче товариство

8

7

42

Міська інформаційно-обчислювальна станція

149

8

52

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №17 м.Ірпінь

62

9

53

Ірпінський міський комітет профспілки працівників освіти, вищої школи та наукових установ

22

10

54

Ірпінський міський комітет профспілки медичних працівників

40

11

55

Ірпінський міський комітет профспілки працівників культури

2

12

79

Національна академія державної податкової служби України

537

Всього:

12 фондів

1713

 

На виконання завдань, передбачених Планом заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010-2014 роки, архівним відділом виконкому Ірпінської міської ради на 2014 рік запланована робота по перевірці наявності і фізичного стану справ, які зберігаються в архівних підрозділах 2 установ, – 194 справ та складанню 2 відповідних  актів.

№ з/п

Назва установи

Кількість одиниць зберігання

план

1

2

3

1

Відділ охорони здоров’я Ірпінської міської ради

46

2

Ворзельська селищна рада та її виконавчий комітет

148

Всього:

2 установи 

194

                                                                                                           

Начальник архівного відділу

виконкому Ірпінської міської ради                                                                                   І.В.Волгіна